Główne zmiany wprowadzane przez aktualizację 8.11
Nowy tryb gry: Bitwa narodowa. Nowa europejska mapa zimowa: „Wichura”. Nowe mapy: „Ruinberg w ogniu” oraz „Himmelsdorf zimą”. Poprawione element gry na mapach „Redshire”, „Autostrada”, „Północny Zachód” oraz „Erlenberg”. Usunięta mapa „Port”. Dodane funkcje grupowego zarządzania załogą. Dodane nowe osiągnięcia „Bohater bitwy” Dodane nowe osiągnięcia w bitwach drużynowych
Mapy
Nowa mapa miejska Wichura, 1000 x 1000 m, (krajobraz europejski, zima) Na następujących mapach poprawione zostały elementy gry: Erlenberg, Redshire, Autostrada, Północny Zachód Mapa Port została całkowicie usunięta Dodano nową mapę Ruinberg w ogniu – Ruinberg (deszczowa pogoda, na mapie widoczne są pożary) Dodano nową mapę Himmelsdorf zimą – jest to zimowa wersja istniejącej mapy Himmelsdorf Błąd pozwalający na dostanie się do budynku w strefie przejmowania na mapie Himmelsdorf w trybie bitwy spotkaniowej został usunięty Poprawiono wydajność gry na mapach Zatoka rybacka, Cichy brzeg, Siewierogorsk i Ensk. Naprawiono nadmierną jasność niektórych efektów na kilku mapach
Mechanika i poprawki
Dodano nowy tryb: Bitwa narodów, w którym zespoły rozdzielone są według przynależności państwowej (ZSRR kontra Niemcy, USA przeciw Francji itd.) Chiny i Japonia zostały wykluczone z tego trybu z uwagi na ograniczoną dostępność pojazdów Dodano grupowe zarządzanie członkami załogi: grupowe przetrenowanie całej załogi (dla nowego czołgu), przywrócenie starej załogi za pomocą jednego kliknięcia Dodano opcję wyłączenia czatu podczas bitwy (dotyczy tylko wiadomości tekstowych - rozkazy i wskaźniki na mapie dalej będą widoczne) Dodano możliwość przeglądania historii czatu Dodano ikonę płonącego czołgu, podobną do tej wyświetlanej podczas tonięcia Dodano możliwość wyłączenia podglądu czołgu, który zniszczył maszynę gracza Udoskonalono okna misji i zniżek Kliknięcie prawym przyciskiem myszy czołgu w garażu przenosi gracza prosto do statystyk Można teraz przejść do czołgu w hangarze prosto z okna badań klikając nową ikonę Można użyć gaśnicy za pomocą kliknięcia lewym przyciskiem myszy ikony pożaru (lewy dolny róg ekranu) W trybie pośmiertnym kamera będzie teraz przełączać się najpierw na członków plutonu gracza (dopiero w dalszej kolejności na pozostałe czołgi) Do wiadomości przeładowania dodano licznik czasu przeładowania Dodano nowe znaczniki do ustawień celownika Naprawiono błąd, który sprawiał, że odznaki mistrzowskie „znikały” Naprawiono czat zwykły i głosowy w bitwach drużynowych Naprawiono spadek wydajności gry, który miał miejsce przy dokonywaniu zbliżeń na niektóre japońskie czołgi Poprawiono sposób działania kamuflażu wizualnego: Kamuflaże kupione za złoto mogą teraz być przechowywane i używane później w innych pojazdach Dodano nowe medale Bohater bitwy: "Wysoki kaliber" (zadane obrażenia) oraz "Czołgista-snajper" (obrażenia zadane na dystansie przekraczającym 300 metrów) Medal Snajper został przeniesiony do kategorii specjalnej. Gracze mogą teraz sprawdzić, ile zdobyli medali Snajper i w których czołgach. Medale Snajper nie będą już rozdawane. Dodano szereg nowych nagród, w szczególności przydzielanych za bitwy drużynowe (Geniusz wojny, Pancerna pięść, Taktyczne przełamanie, Król na wzgórzu, Wilk pośród owiec) Zdobycie medalu mistrzowskiego jest teraz wyświetlane w raporcie po każdej bitwie, jeśli tylko warunki zostały spełnione (nawet jeśli w danym pojeździe zdobyto już taki medal) Zoptymalizowano wydajność efektów rozmycia ekranu Wyświetlane są teraz modyfikatory, które mają wpływ na umiejętności załogi (okno osobiste) Przerobiono graficznie rykoszety Przerobiono medal Bohaterowie Rosieni Dokonano standardyzacji insygniów rang dla członków załóg wszystkich państw Naprawiono problem z niezapisującymi się powtórkami / zapisom z błędami Zmieniono ustawienia zasięgu widzenia dla poszczególnych rozdzielczości Poprawiono działanie voice over w interfejsie gry Zmieniono kolejność przełączania pomiędzy sojusznikami w trybie pośmiertnym Wprowadzono możliwość przechowywania typów kamuflażu Naprawiono błąd wyświetlania modułów i wyposażenia w sklepie w grze dotyczących pojazdów, których nie można kupić
Zmiany w balansie pojazdów
Naprawiono model czołgu T-54 Zwiększono koszt zakupu czołgu Objekt 140 Naprawiono nieścisłości modeli wizualnych następujących pojazdów: Chaffee, KV-1S, Lorraine 40 t. Naprawiono wymiary pojazdów: Type 59, T-54, WZ-120 i Nashorn Naprawiono pancerze pojazdów: Foch 155, Foch i AMX AC 48 Parametry następujących pojazdów: Foch 155, T110E4, T110E3, Obiekt 268 i WT E-100 zostały zmienione Zwiększono zyskowność następujących pojazdów: Lowe, T34, 112, T-34-3, FCM 50t, M6A2E1, Sexton I, S-51, SU-14-1, M12, Lorraine 155 mle. 50, VK 28.01, VK 20.01 (D), VK 30.02 (D) oraz G.W. Panther Zmniejszono wagę artylerii na potrzeby systemu dobierania drużyn o 10% Dokonano standaryzacji szczegółów modeli zniszczeń zawieszenia dla następujących maszyn: T29, T32, T34, M37, M41, Chaffee, Pershing, T92, Hellcat, M4A2E4, M46 Patton, M103, T57, T110E5, T26E4, T110E4, T110E3, M44, M53/M55, T69 i M60 Wskaźnik prędkość przy poruszaniu się do tyłu został naprawiony Naprawiono problem ze zbyt szybko tonącym pojazdem M44
Lista zmian w Niszczycielach Czołgów X Poziomu
AMX 50 Foch (155):
Silnik Maybach HL 295 F (1200 k.m.) zastąpiono silnikiem Saurer (1000 k.m.) Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP-T T368 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750 Obrażenia zadawane pociskami typu HEAT T267 na dziale 155 mm AC SA58 zredukowano z 850 do 750 Wartość penetracji pocisków HEAT T267 (działo 155 mm AC SA58) zredukowano z 408 mm do 395 mm Dokonano zmian w pancerzu pojazdu
WT auf E-100:
Prędkość zwrotu pojazdu WT E-100 zredukowano z 30 do 26 Rozproszenie działa 12,8 cm Kanone L/61 podczas obrotu wieży zwiększono o 212% Rozproszenie działa 15 cm Pak L/38 podczas obrotu wieży zwiększono o 75% Prędkość obrotu wieży WT E-100 zredukowano z 24 stopni/sek. do 22 stopni/sek.
T110E3:
Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 18.3 sekund na 17 sekund. Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750 Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750
T110E4:
Czas przeładowania działa 155 mm AT Gun T7E2 zmieniono z 21 sek. na 19.5 sek. Obrażenia zadawane pociskami przeciwpancernymi AP M111E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750 Obrażenia zadawane pociskami typu APCR M112E1 (działo 155 mm AT Gun T7E2) zredukowano z 850 do 750
Objekt 268:
Prędkość zwrotu pojazdu zredukowano z 30 do 28 Rozproszenie działa podczas ruchu zwiększono o 11% Rozproszenie działa podczas obrotu pojazdu zwiększono o 11% Maxksymalną prędkość wstecz zredukowano z 18 km/h do 15 km/h Czas przeładowania działa 152 mm М64 zmieniono z 17 sek. do 16.5 sek. Obrażenia zadawane pociskami typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 850 do 750 Wartość penetracji pocisków typu UBK551M (działo 152 mm M64) zredukowano z 450 mm do 395 mm Obrażenia zadawane pociskami typu UBR551M (działo 152 mm М64) zredukowano z 850 do 750
źródło: wargaming.net
|